söndag 3 juni 2012

Nu får det fan*mej vara bra!

Jag hade skrivit ett inlägg. Långt och argt om folk/människor/bekanta/"vänner" som gör mig så tok arg och ledsen.

Men sen insåg jag en sak...
Då får ju dom vinna?!
Det tänker ja inte gå med på. Dessa personer vill ju att jag ska bry mig/ta åt mig men jag bestämde mig just för att dit ska ni inte få mig. Ha!!

Jag tänker inte ödsla min energi på er! Er dåliga energi och karma får ni behålla själva. För jag vill iaf inte ha den!
Ni sprider er negativa aura. Som när man försöker springa ifrån regnet, det GÅR inte :-/
Vill inte ha dessa varelser i mitt liv men ändå tycks dom nästla sig in.
Vad gör man?!!

Jag har ju insett hur dåligt dessa människor mår själva och dom är ju egentligen tok små människor. Ängsliga och fega och inte värda smutsen under mina skor.

Jag kände bara att jag var tvungen att få lätta mitt hjärta och få ur mig detta. Det är ju trots allt min blogg och jag skriver precis vad känner för! Skönt!
:-)

Dessutom ni löjliga människor som läser bloggen och sedan låtsas som ni inte gjort de??! Why?
Läs och enjoy eller strunta i det helt kanske vad vet jag? ;-)

Ni andra goa som läser och faktiskt gillar det jag skriver.. Tack!
Er vill jag ge en stor kram och en fin bukett blommor! :-)

Tyvärr tror jag inte personerna som detta är riktat till fattar att det är skrivet till dom. Det är dom nog för puckade för att förstå det, hehe.

Så gud va skönt! Äntligen känns det lite lättare i hjärtat mitt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar