fredag 1 juni 2012

Jag VANN!!!!!

Jippie! Så sjukt glad och bättre start på helgen kunde det inte blivit!
Jag var med och gillade och tävlade på Besafe Sveriges Facebook sida för ett tag sen, minns inte riktigt när.
Dom tävlade ut ett Stokke travelsystem med barnvagn och babyskydd.
Man skulle motivera varför Stokke var så bra och jag skrev en enkel motivering som löd:
S=stabil
T=toksnygg
O=olika färger
K=kan vändas
K=komfortabel position för ditt barn
E=enkel att fälla ihop

Kunde knappt tro att det var sant när jag på fb såg att dom annonserade vinnaren med motivering:
"Stort Grattis! Kort och enkel och fantasifull!"
 Wihoo! Jag har aldrig vunnit nåt så detta är så tok skoj!! Dessutom Stokkes snygga coola vagn som jag kikat på ett tag!! Har ju tripp trapp stolen sen innan.


Så nu ska jag välja ut färg, det finns massor snygga, men ev blir det nån neutral eftersom de kanske kan bli barn nr 2 nångång i framtiden ;-)


Så alla som tror att dom aldrig vinner (som jag) PLÖTSLIGT HÄNDER DET =)
In och gilla Besafe Sverige på Facebook och Stokke! Dom är bäst!!!
Trevlig helg!!


http://www.stokke.com/no-se/stroller/stokke-xplory-concept.aspx



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar