torsdag 31 maj 2012

Rewind

Idag fick jag äntligen sålt min sommarsufflett till Buggan. Den används typ 2 veckor sen bytte jag vagn eftersom min lilla docka inte var så förtjust i sin. Hon ville ju åka gammal hederlig Emmaljunga med lite "skump" i :D

Så nu fick den nytt liv hos en annan tjej som ville ha en fin rosa suflett. Vi hittade varann på en av barngrupperna jag är med i på fb. Så smart att sälja och återanvända saker. Me Like!
Efter affären vart avklarad gick vi förbi öf en kort sväng där lillan busade av sig.
Jag hade bestämt träff på öf med en ny/gammal vän och hennes lille son S så efteråt åkte vi hem en sväng till henne och fikade. Det vart jätte trevligt och jag kände att jag hade saknat både henne och hennes lilla familj.
Hoppas känslan var besvarad :-)

Jo förresten jag har ju glömt att visa Wilmas nya älsklingar :-P
Hon har ärvt sin kusins "babbisar" som hon själv säger. Hon bär, pussar och kramar dom hela tiden. Sötnosen!

Nu blir det att laga lite käk, känner att det kurrar i magen. Fjärilskotlett med nåt gott står på menyn idag :D

Det va mycket olika i detta inlägg men så blir det ibland.. Ha en härlig kväll och som jag sagt innan kommentera gärna!! Det är såå kul när ni gör det så kör på ;-)
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar