torsdag 31 maj 2012

Tupperware hos miss B

Igår kväll hade jag egentid med ett tjejgäng hemma hos Bianca. B höll en demo och bjöd under tiden på pasta pesto och till efterrätt en ljuvlig kladdkaka med färska jordgubbar och grädde! Tror ni jag tog en bit extra? ;-)

B var så duktig och det blev väldigt avslappnat när vi "bara" var 4 st :-) Nästan som en tjejkväll med gamla kompisar trots att jag inte träffat dom andra tjejerna innan. Mycket garv och tokmysiga tjejer!
Det blev lite shopping men man får ju spara sig, ska ev va värdinna(för dom fina gåvornas skull) och haka på när min väninna ska hålla ett. Så man får hejda sig ;-)
Köpte en överrasknings påse. I den fanns en produkt jag visste va de var-gräddkannan!
Så de blev en påse till mig och en till mamma, spännande att se vad dom innehåller :D
På bilden är en sandwich box som alla som är gäster på ett party under v.24 får för att tupperware firar 50 år i år! Jag fick även en "plastmatta" som gör det lättare att öppna lock etc. Hade även ett mått och en sked från TW men dessa har min dotter försnillat så nu vet jag inte vart dom tagit vägen :-/
Japp så det va väl det jag hade att säga om min gårdagskväll! Hoppas ni hade minst lika trevligt mina vänner :-) kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar