måndag 4 juni 2012

Å andra sidan..

Alla ni fina vänner som vill en väl och peppar, stöttar och finns där 24/7 NI är bäst!!

Blev väl lite väl irriterat inlägg igår men ibland måste man få ventilera. Skönt att man iaf har fler vänner än "vänner" runt sig är slutsatsen :-)

Igår var jag och D på barnpalatset med Wilmis. Detta ligger i gamlestan och är ett av flera lekland i Gbg. Det fanns rutschbanor, bollhav, klätterställningar och hoppborgar.

Det finns ju även ett lekland på backaplan men det är alltid smockfullt där.

Barnpalatset var kanske inte i toppskick på alla ställen(lite avskavd målarfärg här och där)men mindre folk och lite luftigare upplevde jag det som! Så dit blir det fler gånger :-)

Vi hade väldigt roligt allihop och ibland tror jag föräldrarna hade roligare än lilla W hihi.

Sen blev det en tur hem till syster där vi avslutade kvällen med pizza :D Mums så gott det var.

Igår var det ju även Big Brother final!!
Det blev som jag önskat, Hanna J vann!
Så efter en rafflande final gick jag och la mig. Så mycket sömn vet ja inte om jag fick inatt men men man får vara nöjd med det lilla asgarv;)

Ha nu en fin måndag allihop! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar