fredag 11 maj 2012

Plus eller minus?

Har den senaste veckan eller två varit lite osäker på OM möjligheten fanns att ja var gravid igen.
Vi har inget skydd av både den ena och andra anledningen och eftersom våran första tös inte va gjord på en kvart direkt så är vi väl inte direkt oroliga =)
Men de är väl så när man gör något så perfekt tar de lite tid;)

Jag visste inte riktigt hur sen jag var men jag var iaf säkert på ATT jag var sen.
Hur som D köpte med sig ett test hem i ons. Vi testade med en gång och testen var negativt.
Nu har allt kommit igång och jag är inte gravid men man hann tänka en eller två gånger. Hur de skulle bli om testet hade varit positivt.
Gubben skrattade varje gång jag nämnde de, av ren nervositet skulle ja tro;) Nu slapp vi ta nåt beslut och de känns skönt:)
Vi vill nog vänta lite innan de är dags för bebis igen :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar