torsdag 10 maj 2012

Bebis på G

Ja inte här förstås.
Min allra bästa och finaste vän Linda och hennes Daniel väntar smått. Hon är snart i vecka 38 och kan i princip få bebis när som helst! Så tok spännande:)

Jag är nog nästan lika pepp på det här lilla livet som dom är. Nu med facit i hand vet man ju hur fantastiskt ens liv blir när man blir 3.
Så snart kommer en liten h*n till denna stora vida värld och vänder upp och ner på sina föräldrars liv. På gott och ont:)
Minns själv första tiden då man går i vakuum och inte riktigt själv fattade va som hände.. Plötsligt kan du inte bara gå på toa. Du måste se till att någon annan har de bra undertiden;)

Men dom kommer bli så tok fina föräldrar.. Även om dom själva i detta nu ställer sig frågan: är vi redo för detta?
De kanske man aldrig blir men nåt jag kan lova är att när ni har ert lilla knyte i famnen försvinner allt! All tvekan, tvivlan och man undrar vad man gjorde tidigare pre bebis! För oj vad underbart livet blivit!

Linda har haft(har)havandeskaps förgiftning och ett tag trodde jag de skulle bli bebis alldeles för fort;) Men en sväng in på sjukhus, lite medicin så verkar både mamman och bebis må topp! Så de hoppas vi dom fortsätter att göra!:))
Snart så får vi se vem den lilla personen som gömt sig i Lindas mage är!! Längtar <3

2 kommentarer:

  1. Gumman! Det är otroligt spännande och vi vet ju inte alls vad som väntar. Tur att du inte är längre än ett telefonsamtal bort ;-)
    Puss å kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Finaste DU!!
      Ni kommer fixa de så bra:) Självklart finns jag om ni vill fråga nåt ;) Tusen pussar och kramar <3

      Radera