onsdag 9 maj 2012

Intuition rakhyvel

Måste bara puffa lite för denna grymma rakhyvel.
Jag har använt allt från engångs (skit) till Gillette Mach 3. Sistnämnda har jag använt längst.
Bra men lite kassa för kvinnlig rakning.
Denna testade jag på rekommendation av Bianca.
Hon hade provat och var nu fast. De som är så bra är att den blir som ett löpande abbonemang om man väljer att köpa denna.

Var 4:e mån får man 6 st nya blad till priset 270:- Skit smidigt! Hem i brevlådan!
Jag är fast och kommer inte byta mer!
Eftersom de både är lotion och tvål på får man inga eller betydligt mindre röda utslag som man gärna får av många andra hyvlar.
Gå in och kolla här.
Provpaketet kostar bara 19:- i porto och expeditions avg och vill man inte vara abonnent så ringar man bara SENAST 2 veckor efter leverans och talar om detta.

Testa vet jag =)



3 kommentarer:

  1. Det lät ju riktigt bra! Tycker det är svårt att hitta en bra hyvel som inte kostar multum.

    SvaraRadera
  2. Japp och den är verkligen bra! Testa kan man ju alltid göra:D kram

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Hur skiljer sig denna från gillette mach3 typ? Använder mach3 själv men är ganska sugen på att byta, tror nog jag ska testa denna :)

    Tack för en trevlig blogg!

    SvaraRadera