tisdag 8 maj 2012

Kom igen nu tjejer!!!!

Nåt måste ni ju tycka/veta/vilja tycka om paraplyvagnar??!!
Eller är de så att ni tycker jag är knäpp som ännu en gång börjar tjöta om en till(!) ny vagn?;))
Är ni utmattade och orkar inte knappra in nån kommenter or what?

Nä skärpning! Nu vill ja veta:)
Behövs paraplyvagn, vilken är bäst och mest praktisk? Hittade en cool Chicco Liteway på "barnens hus" i skinn!!
Hela sittdelen, bygeln och delar av selen. I skinn! Haha men faktiskt ganska cool;)
Och väldigt amerikansk:P
Så ös på med kommentarer nu, blir väldigt besviken annars;)


Nu sitter jag bänkad och kollar DH..
Tyvärr va jag helt övertygad om att de va onsdag och Greys Anatomy så de kom som en chock när de va DH:)
Men detta funkar ju oxå:)

2 kommentarer:

  1. Alltså jag kanske var lite otydlig igår, men det är klart du måste ha en paraplyvagn... men du måste ha den andra också ... paraplyet tar ju ingen plats så du kan klämma in båda ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi ja vi får väl se hur de blir. Nu har ja hittat den ultimata vagnen tror jag. Det är Britax nya, blandning mellan sulky och paraply. Men som sagt vi får se:)) Tack gumman kram

    SvaraRadera