torsdag 24 maj 2012

En torsdags drink

Nu ska jag njuta med en härlig iskall drink! Man måste få lyxa till det ibland ;-)
I denna mumsiga drink är det:
* 4 frysta jordgubbar
* 4 cl Bacardi razz
* 3 cl funlight peach passion
* is och en skvätt vatten
Rör runt och njut!

Innan denna drink avnjöts var jag och lillfis, My partner in crime, hos Inge och Sebastian. Kul att ses för de va så tok längesen:)
Inge bjöd på kyckling och pasta sallad och glass till dessert;) Jätte gott!
Barnen sov lite omvarann, tyvärr sov lottafia "bara" 40 min vilket resulterade i att hon lade sig för natten kl 18.20.. Så blir det ibland;)
Det underbara vädret fortsätter och det är bara att njuta på!!
Just nu älskar jag mitt hem och känner att det verkligen är "min borg":)
Skönt att känna så när man haft väldigt svårt att trivas.
Njut nu denna torsdags kväll och för ni som är inne och jobbar hela dagarna, ut och njut!! Köp en glass och mys på en brygga eller på er egen altan/balkong/uteplats!!!:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar