torsdag 24 maj 2012

En liten gutt

<3 Så kom han då:) <3
För de var en liten han som låg i Lindas mage:)

Den 17 maj på Norges nationaldag kl 7.30 på morgonen.
En liten fis på 2875g och 48cm lång.
Världens stoltaste mamma ringde mig på morgonen och berättade att han äntligen var här:)
Förlossningen hade gått bra och jag blev så stolt över min tjej som varit så duktig<3
Hon fixade hela grejen med "bara" lustgas. En annan hade ju hela batteriet av mediciner:P

Så nu är jag "moster" igen:D
Åt en sån sötkorv som man bara vill pussa och gosa med för han är så tok söt!!!
Dom kom hem i förrgår och den lille fick då sova i det mysiga "snuggle nestet" som hans mamma sytt till honom:)
På kortet ni ska få se ligger hans "storebror" Svante och sover bredvid:)
Nu längtar jag tills vi kan få åka upp och hälsa på och Wilma få träffa sin kusin:)
Älskar Er och erat nya tillskott till familjen<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar