fredag 4 maj 2012

Amputation

Jag var för ca en vecka sen på akuten för min lilla tumme. Summan av de besöket var blodförgiftning som resulterade i antibiotika och stelkramps spruta. Jag trodde de va klart där men icke.

Jag har sen dess haft svinont(ja överdriver inte) och är jätte svullen i armen där jag fick sprutan och de har snart gått en vecka?!? Ska de va så?

Ni sjukvårds kunniga hjälp mig nu!
Ringde tillbaka till akuten nu ikväll och sköterskan ja talade med tyckte självklart jag skulle komma in (jo tjena men du har kanske inte småbarn,de är äntligen fredag och man skulle vilja ha lite egentid tillsammans med gubben).
Hon tyckte inte de lät bra, men allvarligt va kan de vara då?
Suck..

Annars har mamman och den tokiga bebis spontan fikat hos Evve och hennes små busar.
Kvalitetstid de;) Kort och intensivt =)

Menyn denna fredagskväll består av hamburgare med fetaost och pommes! Hemmagjorda såklart...eller??;)))

Hoppas ni får en skön fredag och snälla vet nån säg vad de kan vara och OM jag kommer behöva amputera armen nu?*asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar