fredag 4 maj 2012

Välkomna!

Här är jag nu!!
Välkomna får jag säga till min nya fina och uppdaterade blogg =D
Bloggade tidigare på en annan bloggportal  men kände att de var dags för både portalbyte och ny blogg.

Va kul de känns men också lite nervöst ungefär som när man börjar på ett nytt jobb ;) Löjligt egentligen..
Hoppas ni ska tycka de är lika kul att följa mig här och kommentera gärna de är alltid väldigt roligt och jag försöker svara på kommentarerna så ofta jag kan.

Försöker blogga så mycket de går men ibland kommer livet emellan och de blir lite torka mellan inläggen..
Misströsta inte ;)
Vips så kommer de en hel drös med inlägg när man plötsligt får tid!

Lite kort resumé om mig:
Är snart 30 bast, bor på Västkusten aka Bästkusten och har en liten familj bestående av sambo och en liten dotter på 15 månader.
Våran vovve Fanny är givetvis också en stor del av familjen.
Jobbar på Ikea och trivs som fisken i vattnet. Är hyfsat ny inom handelsbranschen men känner verkligen att jag kommit rätt.
Tidigare år har jag slitit inom resturang som servitris och känner att jag är helt klar med de yrket (inget negativt om resturang branschen bara jag som är väldigt färdig med den).
Bor i ett mysigt område i utkanten av stan i en 2:a med en härlig uteplats.
Där spenderas mycket tid framförallt nu när våren och sommaren är på G med storsteg!
Mat är ett stort intresse och de grillas en del under sommarhalvåret ;)
Umgås med vänner så mycket vi kan och kul då dom flesta av oss nu har barn. Man delar så mycket mer när man har gemensamma intressen så att säga :P
Har en mamma och pappa som dom flesta, en syster som fick en underbar son i v.25+3 som idag är världens goaste 3-åring(snart). Mosters prins <3
Är lite små tokig, hittar gärna på saker och har sjukt kass impulskontroll, på gott och ont ;)
Hoppas ni vill följa mig och min blogg där de kommer avhandlas allt från bajsblöjor, shopping, nappar, resor, sömnbrist och vin i solnedgången. ALLT med andra ord ;)




3 kommentarer:

  1. Va roligt med ny blogg. Ska bli spännande att följa dig här! Trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det blev! Å mycket enklare att läsa denna blogg från mobilen :-)
    Redan inlagd som favorit ;-)

    SvaraRadera
  3. Ja jättenöjd med designen dessutom är de sjukt mycket enklare att blogga vilket även kanske märks på inläggen ;)

    SvaraRadera