fredag 8 juni 2012

Bloggtorka

Ja har verkligen inte haft nåt att skriva om. Visst ja skulle kunna skrivit om att jag var på öf i tis eller att ja storstädade på ons, nationaldag och allt. Men de är trots allt ganska ointressant läsning. Det är rätt mycket vardag just nu och det blir inte så mycket spännande att blogga om då
;-)

Hade en väldigt härlig men fullmatad dag igår med Sandra och Seth och Sofie och Signe. Först öf sen fika hos Sofie för att avsluta med lek på en lekplats. Behöver jag säga att Wilma total däckade vid 19? :D
Hon va så trött den lilla korven.

Idag jobbade jag 6-10 och ska fortsätta samma både lör och sön.
Så roligare än såhär blir det inte.

Jo ang vagnvinsten. Har valt färg nu och det blev årets nya färg brun.
Kändes neutral och snygg.
Har oxå bestämt att jag inte tänker byta ut min älskade Brio mot Stokken utan isf "provköra" den nån månad el så innan man säljer den.
Det ger en go extra slant iaf för Stokke är ingen skitvagn inte heller babyskyddet ;-) Så hur som blir det en win-win situation :P

Trevlig helg allesammans <3

Wilma med sin nya coola hoodie ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar