torsdag 17 maj 2012

För jag har bara regn hos mig..

Vad har ni? För här öser de verkligen ner. Lite halvmysigt att vakna av att de smattrar mot rutan:)
Idag är ju röd dag så även pappa D är hemma.
Nu blir de ett blandat inlägg för ja har egentligen inte haft så mycket för mig sen sist.

Igår hade jag och W besök av Bianca och Alexis. Vi skulle egentligen åkt till en i mammagruppen och hennes lille Sebastian. Tanken va lek på gården och fika utomhus men eftersom himlen öppnade sig mest hela tiden plus att de faktiskt kom lite åska så bokade vi om till en dag med sol:)

Ja och B busade med ungarna, fikade och tjötade. Ja som de brukar se ut när vi ses...

Själv är ja nu så nervös så jag snart hoppar ur skinnet.. De är bebis på G. Ganska snart oxå skulle ja tro:D
Shit va mycket som kommer tillbaka, känslan av maktlöshet när allt satte igång och man liksom va utom kontroll. Det va ju så spännande och man visste ju inte riktigt vad man hade att förvänta sig:)
Nu med facit i hand var de den bästa upplevelsen jag gått igenom och sa även det till D igår. Jag skulle kunna tänka mig fler barn igen bara för att få gå igenom en förlossning till:D
Åh nej jag hade verkligen ingen dröm förlossning alls. 54 tim som slutade med akut snitt men jag upplevde de aldrig som nån skräckupplevelse som så många gärna säger när dom haft långa förlossningar. Det var så häftigt alltihop och spännande! Plus att man blev så tighta där på rummet.
Japp en till liten bebis får de iaf bli så man får uppleva det där igen;)

Nu ska jag pallra mig ur sängen och äta frukost med min lilla och hennes pappa(om han vill vakna till nångång)
Vad dagen har att bjuda på vet jag inte men det kan bli en super duper dag även om de inte skulle hända ett skit.. För det kanske kommer ett litet litet liv in i denna stora värld just idag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar