söndag 23 december 2012

Dan före dan..

December 2012

Ja då börjar året gå mot sitt slut. Detta år som aldrig kommer lämna mitt minne. Bra och dåligt.

Detta året då mitt liv ställdes på ända och ganska så duktigt oxå.
Vet inte vad som är värt att skriva om det men som ni alla vet är jag ju numera separerad (åh va det låter trist) och har väl äntligen infunnit mig i situationen någorlunda iaf.
Det är ju inte det enklaste att blir "singel" igen efter ganska många år med samma partner som man dessutom har barn med.
Men nu fick man "fejsa" det oxå och det har ju ändå gått ganska bra..

Det gav både bra och dåliga saker..
Det bra är dom nya människorna som gjort stora avstamp i ens liv på kort tid och det dåliga är väl sorgen och alla tårar.

För det har fällts en del..

Vet inte riktigt vad mitt liv kommer att ge eller vad som komma skall men att 2013 ska bli sjuh-lvetes mycket bättre det är en sak som är säker :)

Ikväll är dagen före julafton och alla mina andra år har den spenderats med den jag älskar och förra året den första med våran tös- nu ser det inte ut riktigt så idag.
Men de är okej.
Min lilla flicka åkte iväg för ett par timmar sen med sin pappa, glad i hågen tog hon honom i handen och sa
"- pappa komma". Så nu har dom lite pappa och dotter mys för imorn skall hon komma hem till mig igen så vi får julaftons eftermiddag/kväll ihop. Japp så får det bli när det finnns två föräldrar som längtar efter sin tjej <3

Så ikväll ska jag skämma bort mig. Dricka lite gott, färga håret, göra ansiktsmask, piffa till mig med lite bus och njuta lite trots att jag längtar väldigt mycket efter mini.
Man får se det positiva =)

Mina tankar är även lite sysselsatte med hjärtefrågor men dom behåller jag för mig själv ett tag till ;)
Men visst finns det någon speciell.. Vad det resulterar i vet bara han ovan och ibland kanske tiden är en bra vägvisare.

Så njut nu av eran kväll, tänk på dom som inte finns bland oss längre, ring en vän du inte pratat med på länge och tala om hur mycket dom faktiskt betyder! Det ska jag göra <3

All my love C


1 kommentar: