onsdag 11 juli 2012

Sirap...

Ja allt är ju inte guld och gröna skogar. Det vet vi ju alla.
Ibland går livet upp-och man mår toppen :D
Sen går det ner-och känns kanske inte så spännande längre.
Jag är i den fasen just nu.
Ja vet som alla andra gånger att det vänder och att allt löser sig men just nu känns det lite kämpigt.
Därav blogg torkan..
Livet rullar inte riktigt som jag önskar, det går liksom lite trögt :-/

Men såhär är det för dom allra flesta om man inte väljer att fejka och låtsas som allt är så fantastiskt hela tiden. För så har ingen de!

Så så här är läget just nu :-)

Men lycka är iaf att jag har min underbara dotter som ger mig så otroligt mycket. Det är tur vi har varann <3

3 kommentarer:

  1. Ja, livet är verkligen upp och ner. Hoppas det börjar flyta på bättre snart, och att det går lite mer uppåt. Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack Nina.. Jag hoppas oxå detta.. Kram tillbaka

    SvaraRadera
  3. Maria Adolfsson11 juli 2012 kl. 22:00

    Kram till dig och hoppas att det börjar gå lättare snart, de där perioderna är kämpiga.

    SvaraRadera