tisdag 8 maj 2012

Härlig natt!

Vi har sovit gott inatt jag och min lilla. Tätt tillsammans snusade vi till kl 7.30 imorse.
Mysigt =)
W somnade som vanligt vid 19 men vaknade till när jag kom och la mig vid 22.30.
Flyttade över henne till min säng, en flaska välling och sen sov vi gott hela natten. Skönt!

Vidare är det tisdag, veckans riktiga mellan dag..
Långt till helgen och dagen efter veckans tråkigaste, måndag.
Trots detta tänkte jag förvandla den till en toppen dag! =)
Fint väder, solen skiner även om det inte är nån utomlandsvärme direkt.
Lillan är färdigklädd, frukost i magen har vi båda två så nu återstår bara påklädning av mamman vilket inte borde vara allt för svårt om man jämför med en maskliknande 15 månaders bebis ;)

Idag blir en blandad dag, min telefon är lite krasslig(den beter sig som om den vore besatt, alltså den har ett eget liv hehe) så jag tänkte svänga förbi där jag köpte den och kolla om dom kan göra nåt.
Först ska jag testa att uppdatera den så dom inte kan säga nåt om de ;)
Har ju en monster försäkring då jag vid ett tidigare tillfälle hade mega problem med en gammal HTC som blivit fuktskadad-aldrig mer varken HTC eller oförsäkrad.
Så nu sitter fånen inpluggad i datorn och synkas.



Ha en härlig TISDAG allihop


Älsklingen åt korv med bröd till lunch igår.. Hon fick prova ketchup för första gången och det var smaskens som ni ser =)

2 kommentarer:

  1. Inatt fick vi sova hela natten igen för första gången på länge! Så gott! Hoppas ni hade ännu en bra natt och att ni får en bra onsdag. Kram på er båda!

    SvaraRadera
  2. Va skönt för Er Nina. W har fortfarande lite konstigheter för sig men trots de sover hon nästan bättre än nånsin hihi;)

    SvaraRadera